Modalitatea de contestare a deciziei și formulare pentru reclamații administrative
Potrivit art. 21 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, ”Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.”
Art. 32 din HG nr. 123/2002: ”În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.”
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii. |
|
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice* |
|
Sediul/Adresa* |
|
Data * |
|
Numele si prenumele petentului* |
|
Telefon |
|
Adresa de email* |
|
Numarul cererii |
|
Cerere depusa in data de |
|
Enumarati documentele sau informatiile solicitate* |
|
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din |
|
Adresa unde sa fie livrate documentele in format fizic (pe hartie) |
|
Sunt dispus să plătesc costurile aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate (pe hartie).* |
|
Introduceţi codul de securitate: |
|
|
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii. |
|
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice* |
|
Sediul/Adresa* |
|
Data * |
|
Numele si prenumele petentului* |
|
Telefon |
|
Adresa de email* |
|
Numarul cererii |
|
Cerere depusa in data de |
|
Raspuns negativ primit in data de |
|
Nume functionar |
|
Enumarati documentele sau informatiile solicitate* |
|
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din |
|
Adresa unde sa fie livrate documentele in format fizic (pe hartie) |
|
Sunt dispus să plătesc costurile aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate (pe hartie).* |
|
Introduceţi codul de securitate: |
|
|
Căutaţi în site
Categorii de articole
Informaţii şi anunţuri
- 20 noiembrie 2024Rezultate contestatii in urma rezultatelor la proba scrisa pentru concursul organizat in vederea ocuparii a 2 posturi de asistent medicalRezultate contestații probă scrisă...
- 18 noiembrie 2024Rezultate probă scrisă la concursul organizat pentru ocuparea a două posturi de asistent medicalRezultate probă scrisă...